خانه / دسته‌بندی نشده / روزآمدسازی وب سایت شرکت

روزآمدسازی وب سایت شرکت

 بازدیدکننده محترم :

با سلام و احترام و عرض تبریک بابت بازدید از وبسایت شرکت سبحان سیستم به آگاهی می رسانم که با همت همکاران محترم و سخت کوش ، سایر دوستان و گرامیان در سال هشتم فعالیت شرکت ، وبسایت جدید شرکت با زحمات بی دریغ همکاران عزیزم آماده بهره برداری شده است .

همکاران گرامی من در سالیان گذشته با فعالیت های شبانه روزی خود سعی نمودند تا زیرساختهای یک شرکت مشاور مبنا و خدمات محور استاندارد را بر اساس نگرشهای استاندارد بنا کنند که تا به امروز در این امر موفق بوده اند که بر خود فرض می دانم از آنان بایت این همه تلاش و کوشش تشکر و قدردانی نمایم .

شرکت سبحان سیستم با تکیه بر چندین دهه دانش و تجربه همکاران خود سعی نموده است تا بر اساس نگرش هوشمند و مدرن ، مشاوری امین برای کارفرمایان محترم و خدمت گیرندگان از شرکت باشد . بدین سبب علی رغم وجود کاستیهای فراوان در این مسیر ، سعی نموده است ضمن انجام کلیه تعهدات ، مشاوره های فرارتر از سطح قراردادی را برای کلیه کارفرمایان محترم طرف قرارداد ارائه نماید .

همکاران کوشای من پس از هشت سال تجربه به عنوان پیمانکار خصوصی ، با توسعه نگرش سرویس محور خود و در راستای انجام رسالت خدمت رسانی هوشمند و مدرن خود ، سعی نموده اند با ایجاد بخشهای جدید به حوزه های خدمت خود ، سطح آگاه سازی و اطلاع رسانی را به سطح بومی سازی دانش و ایجاد راهبران بومی در حوزه های خدمت شرکت ارتقاء دهند .

به امید دیدار مجدد

                                                                                                                                                                                  بهرام زاهدی 

                                                                            مدیر عامل

در باره admin

دانش آموخته دانشکده دیتاسنتر دانشگاه انرژی شرکت اشنایدر الکتریک متخصص استاندارد و مدرن سازی زیرساخت های فناورانه شهر هوشمند تحقیق و پژوهش ، تدریس و نویسندگی ، ممیزی و ارزیابی ، سحت سنجی و راستی آزمایی در حوزه زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات

بررسی دوباره

استخدام کارشناس تولید اپلیکیشن

شرکت سبحان سیستم کوثر برای تولید اپلیکشین نیاز همکاری با یک کارشناس خبره و دارای رزومه و پروژه اجرا شده می باشد